Vegatopia Forum

Warschau

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline neleH

  • *****
  • 1.733
  • Geslacht: Vrouw
Warschau
« Gepost op: 02 februari 2022, 14:47:00 »
Ik ga aankomende week voor werk een aantal dagen naar het immer exotische Warschau.

Op internet zag ik al een paar fijne restaurants, maar wie weet heeft iemand hier toffe tips?
Bij voorkeur vegan, maar non-food gerelateerde tips zijn ook welkom. Ik heb al met al een halve dag en 3 avonden te besteden aldaar (hotel in het centrum).


Offline karl

  • *****
  • 6.267
  • Geslacht: Man
Re: Warschau
« Reactie #1 Gepost op: 02 februari 2022, 16:05:50 »
Zelf niet geweest, zag je dit artikel al, wel van enkele jaren oud, hopelijk zijn die plekken er nog:

http://www.groeneprinses.be/2015/07/veggie-in-warschau/

Offline neleH

  • *****
  • 1.733
  • Geslacht: Vrouw
Re: Warschau
« Reactie #2 Gepost op: 09 februari 2022, 10:23:35 »
Dank! leuk artikel :-). Ik heb gisteren al zalig gegeten in een vegan restaurant (vietnamees georienteerd). Lukt wel hier.

Offline karl

  • *****
  • 6.267
  • Geslacht: Man
Re: Warschau
« Reactie #3 Gepost op: 09 februari 2022, 18:44:38 »
Fijn! Geniet en doe misschien eens verslag erover nadien?

Offline neleH

  • *****
  • 1.733
  • Geslacht: Vrouw
Re: Warschau
« Reactie #4 Gepost op: 22 februari 2022, 12:46:22 »
Ik moet volgende week nog een keer terug, dus kan weer andere restaurants ontdekken. Verder vind ik Warschau zelf echt de moeite niet om naar af te reizen voor een citytrip of iets dergelijks. Ik vind het geen mooie stad. Krakau is echt veel mooier.
Maar weet dat wanneer je om welke reden ook je in Warschau terecht komt, je echt zalig kunt eten!

Offline neleH

  • *****
  • 1.733
  • Geslacht: Vrouw
Re: Warschau
« Reactie #5 Gepost op: 27 februari 2022, 21:55:49 »
Update: vanavond weer zalig gegeten hier. Vegan sushi, echt heel lekker. Het is ook beter weer dan 2 weken geleden dus de stad komt al wat prettiger over.
Derhalve morgenmiddag nog ergens lunch en dan weer naar huis. Het is een flitsbezoek van net iets meer dan 24 uur.