Vegatopia Forum

Trektochten

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sam

  • ******
  • 7.058
Re:Trektochten
« Reactie #40 Gepost op: 19 juli 2009, 22:25:33 »
Bij de natuurwinkel hebben ze vegetarische cup-a-soup erwtensoep, heel erg dik en stevig, die vult erg goed. Verder inderdaad allerlei noten (van die zoete caramel pindarepen doen het ook erg goed!) en rozijnen. Chocola is ook OK maar kan wel vies worden, kleine verpakkingen zijn beter dan grote. Bij de natuurwinkel hebben ze naast mueslirepen ook marsepeinrepen enzo, die zijn ook heel goed. Verkijk je trouwens niet op het gewicht van al dat spul, je bent zo een paar kilo verder.
* Sam gebruikt mueslirepen als dwergenbrood: altijd bij me maar kan gelukkig altijd iets vinden wat toch lekkerder is   :)
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Trektochten
« Reactie #41 Gepost op: 19 juli 2009, 22:53:33 »
* Sam gebruikt mueslirepen als dwergenbrood: altijd bij me maar kan gelukkig altijd iets vinden wat toch lekkerder is   :)
En de wapentoepassing? Hoe doe je dat?
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Maartje!

  • Staafmixermeisje. Pur sang.
  • ******
  • 6.752
Re:Trektochten
« Reactie #42 Gepost op: 20 juli 2009, 10:19:15 »
Hartkeks met lekkere belegjes. Geitenkaas-honingmengsel, lemon curd, pindakaas, chocopasta, dat soort dingen. In kleine plastic bakjes. En gebakken dingen waar geen bakpoeder of ei ingaan (want die dingen zijn per definitie luchtig en pletten dus.)
Waar ga je heen? Wordt het warm? Pas dan op met chocola.
This is between me and the vegetable!

Offline LL de Ling

  • Moderator
  • ******
  • 10.314
Re:Trektochten
« Reactie #43 Gepost op: 20 juli 2009, 11:31:48 »
Waar ga je heen? Wordt het warm? Pas dan op met chocola.

Le Vanoise, en het wordt hopelijk niet al te koud ;) Er wordt nog uitgezocht of we nog een keer tussendoor ergens wat in kunnen slaan, dat zou wel handig zijn. Ik ga denk pindakaas in bakjes meenemen. Das is me te veel gedoe denk ik (al is lemon curd wel weer geweldig ;))en we krijgen in de hutten weer genoeg.

Ben overigens ook wel een slechte eter tijdens inspanning, liever zou ik op zo'n dag alleen maar chocomel drinken ;)

Offline Maartje!

  • Staafmixermeisje. Pur sang.
  • ******
  • 6.752
Re:Trektochten
« Reactie #44 Gepost op: 20 juli 2009, 11:45:42 »
Maar dat heb je waarschijnlijk niet in je lebberslangzak zitten...
This is between me and the vegetable!

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.218
Re:Trektochten
« Reactie #45 Gepost op: 24 juli 2009, 01:15:20 »
* Sam gebruikt mueslirepen als dwergenbrood: altijd bij me maar kan gelukkig altijd iets vinden wat toch lekkerder is   :)
Heh, nu moest ik aan lembas denken. Maar da's elvenbrood natuurlijk. :bloos:

Ben overigens ook wel een slechte eter tijdens inspanning, liever zou ik op zo'n dag alleen maar chocomel drinken ;)
Ik neem bij sporten of dagen weg waarbij ik niet zeker ben van de eetgelegenheden, altijd pakjes sojachoco mee. ;D
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline LL de Ling

  • Moderator
  • ******
  • 10.314
Re:Trektochten
« Reactie #46 Gepost op: 29 juli 2009, 15:18:58 »
Ben overigens ook wel een slechte eter tijdens inspanning, liever zou ik op zo'n dag alleen maar chocomel drinken ;)
Ik neem bij sporten of dagen weg waarbij ik niet zeker ben van de eetgelegenheden, altijd pakjes sojachoco mee. ;D

check, goed plan!

Offline LL de Ling

  • Moderator
  • ******
  • 10.314
Re:Trektochten
« Reactie #47 Gepost op: 01 september 2009, 07:38:38 »
Ben inmiddels weer terug en heb een nieuwe hobby, heb genoten!

Het was wel af en toe heel erg zwaar, want we klommen vrij veel. Bijvoorbeeld de eerste dag, en dan moet je ook nog wennen aan de hoogte. Centraal was er het een en ander ingekocht aan Snickers en soep, maar het was zo veel dat ik nu nog voor een jaar snickers heb. (stuk of 6). Maar dat komt goed uit, want als ik vergeet waar een van onze reisgenoten woont, hoef ik alleen maar op de verpakking te kijken. (Veel gehoorde grap die week).


Omdat we meestal in de hutten aten, hoefden we dat niet te regelen en mee te slepen, dat scheelt. De tube tartex kwam wel goed van pas bij het ontbijt (meestal alleen maar jam als beleg). Heb al met al prima en als een bouwvakker gegeten. De volgende keer ga ik nog wel eens zoeken wat het beste is voor tussendoor. Het is leuk om high van de suiker over de morenen te lopen en te bedenken dat je herder wilt worden, maar toch ;)
« Laatst bewerkt op: 01 september 2009, 07:44:05 door LL de Ling »