Vegatopia Forum

Blacklist

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Laurita_27

  • ****
  • 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Blacklist
« Reactie #220 Gepost op: 12 december 2005, 13:52:56 »
Wow, wat een wereld van verschil met wat ik bij de Kloostertuin heb meegemaakt! Ik moet zeggen dat de bediening niet erg professioneel is idd, maar toen was het meer bijna schattig. Wij hebben heel erg lekker gegeten in de Kloostertuin, niks op aan te merken. De prijs/kwantiteit vond ik ook erg netjes.
Vraagje: van sommige medicijnen kan eten ook anders gaan smaken. Anti-biotica bv. De "zeepsmaak" ervaren mensen vaker. Gebruik je medicatie?
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Eddy

Re:Blacklist
« Reactie #221 Gepost op: 12 december 2005, 14:29:58 »
Hoi Laurita,

Nee, we gebruiken geen medicatie. We waren met een aantal mensen en we proefden allemaal deze smaak. Gelukkig lag het dus niet aan mij!
Wel eten wij altijd biologisch en hebben we een afwasmiddel (Ecover) waar geen geurstoffen aan zijn toegevoegd, dus zullen wij misschien eerder een bijsmaak proeven dan mensen die vaker sausjes ed uit een pakje eten waar ook weer allerlei geur en smaakstoffen aan zijn toegevoegd.
Dit neemt allemaal niet weg dat er geen zeep of bijsmaak aan het eten mag zitten. En een kok moet dat al helemáál kunnen proeven.

Hoka_Hey

Re:Blacklist
« Reactie #222 Gepost op: 19 december 2005, 18:04:05 »
Hallo allemaal
Ik ben nog maar een beginnende vegetarier ( eet soms nog vis) en heb een maand of 3 geleden met mijn vriend tapas gegeten bij de mexicaanse keten El Popo, die in Nijmegen, waar ik at, overigens een andere naam draagt ( ben ik even kwijt ???) Bij navraag of ze de vleestapas weg konden laten, werden we aangekeken of we van Mars kwamen. Ja, evt. vis wilden we wel eten. Wat kregen we? Brood, citroenmayonaise, olijven, feta, uien en een slap blaadje sla aangevuld met paprikacocktailmix/atjar-achtig spul en niet te vergeten, een halve, bruine, taaie maiskolf. Gewoon de normale prijs moeten betalen, men kreeg namelijk nooit vega's over de vloer.. Beetje jammer.  Het is niet zozeer het gemis aan lekkere vervanging, maar de abominabele staat van niet-versheid :( Ik eet wel thuis !

Aiko

Re:Blacklist
« Reactie #223 Gepost op: 19 december 2005, 18:16:54 »
El Popo? De naam weet ik niet meer, maar ik heb wel eens gegeten in een Mexicaans restaurantje in de Van Welderenstraat. Dat was goed vegetarisch eten, vonden ik en mijn vegetarische chaperonesse. Misschien was het deze zaak wel (maar misschien ook wel niet, natuurlijk).

Hoka_Hey

Re:Blacklist
« Reactie #224 Gepost op: 19 december 2005, 18:25:28 »
In de van Welderenstraat..als ik me niet vergis is dat Popocatepetl, vorige week zondag nog een overheerlijke vega-maaltijdsalade genoten! Die wat ik bedoel zit in de Hertogstr en mag geen ElPopo heten vanwege..juist, Popocatepetl ( zij hebben daar een juridisch stokje voorgestoken). Euhm..denk denk..Ja..Het heet hier Don Pablo!

Offline Sharon

  • **
  • 56
  • Geslacht: Vrouw
Re:Blacklist
« Reactie #225 Gepost op: 21 december 2005, 19:11:58 »
Oke... Restaurants in Groningen
op nummer 1: de Burger King
op nummer 2: de Mac Donalds
Deze hebben duidelijke redenen

op nummer 3: Humprey's op de Vismarkt. Daar heb ik 2 keer gegeten, de eerste keer was het de fantasie van de kok wat ronduit smerig was (door meerdere mensen laten proeven). Het gerecht bestond uit de rauwkost met opgewarmde bessensap eroverheen en door gebruik van kruiden er smerig geworden. De 2e keer (wederom met een bedrijfsuitje) was er van te voren over gebeld dat er vegetariers meegingen waarvam één ook geen kaas at (ik dus). Het was allemaal geen probleem. Todat we daar kwamen en het enige gerecht wat ze me konden geven een kaas taco was. Ze konden ook absoluut niets anders voor me maken. Dus ik heb daar van andermans patatjes gegeten. Vond dit echt absurd!

op nummer 4: De meeste pizzarias, maar voor het gemak een gedeelde plek met New York Pizza en Rigoletto. Omdat ze ook hier gewoon kaas in je calzone of op je pizza doen, terwijl je er 3 keer naar vraagt dit niet te doen.

op nummer 5: De Buurvrouw, omdat ze ook geen gerechten zonder kaas met stremsel voor me konden maken en daar pas mee aankwamen toen we ons 2e drankje al hadden besteld omdat het zo lang duurde.

op nummer 6: Ni Hao, een nieuw chinees restaurant waar je je groentes kunt laten wokken en een buffet hebt. Bij het buffet kun je alleen de sojablokken en de miniloempias nemen, de rest is alles vlees/vis zelfs geen vegetarische bami of nasi. Je groentes kun je natuurlijk wel laten wokken, maar die worden eerst in een grote pan kokend water gegooid waar ook de rest in wordt gekookt. Dus dat is inmiddels een visbouillon geworden en daarna wordt het in een wok gegooid met een vaag sausje. En om nou naar een buffet te gaan en 16,50 EUR te betalen voor witte rijst met sojablokken. Dat kan ik thuis ook wel eten.

op nummer 7: Padang Bar, wederom omdat ook dit bedrijf toch de kaas in het gerecht heeft gedaan. Maar ze krijgen volgende week een herkansing van me.

op nummer 8: China Town Express. Omdat ze het tot 3 keer toe voor elkaar hebben gekregen om in plaats van de Veggi, het Pork gerecht op te sturen.

op nummer 9: Spring's, omdat ze de 1e keer toch de kaas in mijn tortilla deden en de 2e keer omdat er een soort donkere groente snotterige ragout drab inzat die bijzonder smerig was.

op nummer 10: Alle restaurants die het in hun hoofd halen om als enige vegetarische gerecht: Fantasie van de Kok te zetten.

En dit zijn natuurlijk alleen restaurants (op nummer 10 na) waar ik van te voren op het menu heb gekeken. Om te kijken of er iets was wat ik kon eten, of waar makkelijk de kaas van af te laten was of waar ik van te voren telefonisch contact mee heb gehad.

Zo dat lucht op... :) Als me nog meer te binnenschieten dan horen jullie het wel.

Groetjes,
Sharon

Offline Monique

  • *****
  • 3.427
  • Geslacht: Vrouw
Re:Blacklist
« Reactie #226 Gepost op: 21 december 2005, 20:27:07 »
Komt er ook nog een top 10 van aanbevolen restaurants in een andere draad?  ::)

Aiko

Re:Blacklist
« Reactie #227 Gepost op: 21 december 2005, 20:31:10 »
Dan komt voor mij Chez Aiko altijd bovenaan...

Stella_Maris

Re:Blacklist
« Reactie #228 Gepost op: 06 maart 2006, 15:07:59 »
Hoi allemaal,
mijn bijdrage voor de blacklist: Indrapoera in Best! Gisteren eten wezen halen (afhaal). Op de kaart stonden meerdere vegetarische gerechten, dus ik en mijn vriend gingen er vanuit dat dat wel goed zat. Nog duidelijk aangegeven dat er geen kroepoek op de gado gado mocht.
Bij de controle bleek er wel kroepoek op te zitten. We kregen geen nieuwe portie, de kroepoek werd er gewoon afgeschept. Teleurgesteld naar huis gegaan, waar we erachter kwamen wat zij onder vegetarisch verstaan: het opscheppen van gerechten waar eigenlijk vlees in zit, maar dan om het vlees heen scheppen. Toen we de groente in pittige saus bekeken, kwamen de vleesdraden tevoorschijn. Gatver! Ik heb nog gecheckt of het niet groente was, maar kwam er snel achter dat het toch echt vlees was.
Ook opvallend: toen ik vroeg of de loempiaatjes vegetarisch te krijgen waren werd me gezegd dat die vegetarisch waren want er zat maar een heeeel klein beetje vlees in.... Gatver!
En dat ze vervolgens me geen cassave aanraden omdat daar garnaal in zou zitten, dat is natuurlijk helemaal raar.

Een hele grote afrader dus: Indrapoera aan de oirschotseweg in Best!

Neva

Re:Blacklist
« Reactie #229 Gepost op: 24 maart 2006, 12:11:13 »
Oke... Restaurants in Groningen
op nummer 1: de Burger King
op nummer 2: de Mac Donalds
Deze hebben duidelijke redenen

op nummer 3: Humprey's op de Vismarkt. Daar heb ik 2 keer gegeten, de eerste keer was het de fantasie van de kok wat ronduit smerig was (door meerdere mensen laten proeven). Het gerecht bestond uit de rauwkost met opgewarmde bessensap eroverheen en door gebruik van kruiden er smerig geworden. De 2e keer (wederom met een bedrijfsuitje) was er van te voren over gebeld dat er vegetariers meegingen waarvam één ook geen kaas at (ik dus). Het was allemaal geen probleem. Todat we daar kwamen en het enige gerecht wat ze me konden geven een kaas taco was. Ze konden ook absoluut niets anders voor me maken. Dus ik heb daar van andermans patatjes gegeten. Vond dit echt absurd!

op nummer 4: De meeste pizzarias, maar voor het gemak een gedeelde plek met New York Pizza en Rigoletto. Omdat ze ook hier gewoon kaas in je calzone of op je pizza doen, terwijl je er 3 keer naar vraagt dit niet te doen.

op nummer 5: De Buurvrouw, omdat ze ook geen gerechten zonder kaas met stremsel voor me konden maken en daar pas mee aankwamen toen we ons 2e drankje al hadden besteld omdat het zo lang duurde.

op nummer 6: Ni Hao, een nieuw chinees restaurant waar je je groentes kunt laten wokken en een buffet hebt. Bij het buffet kun je alleen de sojablokken en de miniloempias nemen, de rest is alles vlees/vis zelfs geen vegetarische bami of nasi. Je groentes kun je natuurlijk wel laten wokken, maar die worden eerst in een grote pan kokend water gegooid waar ook de rest in wordt gekookt. Dus dat is inmiddels een visbouillon geworden en daarna wordt het in een wok gegooid met een vaag sausje. En om nou naar een buffet te gaan en 16,50 EUR te betalen voor witte rijst met sojablokken. Dat kan ik thuis ook wel eten.

op nummer 7: Padang Bar, wederom omdat ook dit bedrijf toch de kaas in het gerecht heeft gedaan. Maar ze krijgen volgende week een herkansing van me.

op nummer 8: China Town Express. Omdat ze het tot 3 keer toe voor elkaar hebben gekregen om in plaats van de Veggi, het Pork gerecht op te sturen.

op nummer 9: Spring's, omdat ze de 1e keer toch de kaas in mijn tortilla deden en de 2e keer omdat er een soort donkere groente snotterige ragout drab inzat die bijzonder smerig was.

op nummer 10: Alle restaurants die het in hun hoofd halen om als enige vegetarische gerecht: Fantasie van de Kok te zetten.

En dit zijn natuurlijk alleen restaurants (op nummer 10 na) waar ik van te voren op het menu heb gekeken. Om te kijken of er iets was wat ik kon eten, of waar makkelijk de kaas van af te laten was of waar ik van te voren telefonisch contact mee heb gehad.

Zo dat lucht op... :) Als me nog meer te binnenschieten dan horen jullie het wel.

Groetjes,
Sharon

Ik vind de padang Bar juist heerlijk, maar ik heb dan ook niet zoveel moeite met kaas eten. Wel stom dat ze het er niet afhalen want de bediening is daar altijd wel attent. Nog een afknapper: Een pizzeria (naam vergeten) op het Zuiderdiep...vieze pizza! Heel veel groenten die er op zaten waren gewoon nog rauw (de ui bijvoorbeeld). Dat hoeft op zich niet vies te zijn maar dat was het in dit geval wel. En bij de Maoz in Groningen hebben ze trouwens ook kipnuggets, en ik weet niet of die gescheiden met de falafel gebakken worden....

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Blacklist
« Reactie #230 Gepost op: 24 maart 2006, 12:27:03 »
Ze zeggen van wel.
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

bietje

De Eetkaemer in Hoorn, matig eten.
« Reactie #231 Gepost op: 26 maart 2006, 09:46:37 »
De Eetkaemer in Hoorn heeft een nieuwe kok en dat is te merken.

Waar je eerst fantastisch vegetarisch kon eten krijg je nu groenten uit blik op je bord, iets wat je niemand toewenst. De keuken weet niet meer hoe ze creatief met voedsel moeten omgaan en de kwaliteit van de geserveerde gerechten is matig.

Doperwten en worteltjes uit blik, olijven uit blik en salades zonder extra's. Wij kregen zelfs een keer zuurkool met spekjes voorgeschoteld.

Dus als je niet voor een teleurstelling wil komen te staan, ga dan niet naar de Eetkaemer in Hoorn.

Jammer, jammer, jammer...

(Toch in Hoorn? Ga naar De Ridderikhof: niet duur en fantastische bediening.)

« Laatst bewerkt op: 26 maart 2006, 09:47:26 door bietje »

Offline Kim

  • ***
  • 114
Re:Blacklist
« Reactie #232 Gepost op: 15 april 2006, 20:26:03 »
He verdorie, wilde ik de Eetkaemer ooit nog eens uitproberen, ben ik al weer te laat. Misschien is er nog te achterhalen waar die kok naartoe is?

Offline Selly

  • *****
  • 30.775
Re:Blacklist
« Reactie #233 Gepost op: 19 april 2006, 22:51:40 »
De Taveerne in de Koog op Texel: niet gaan eten.
Bij het reserveren was geinformeerd of er vegetarisch eten was. Dat was er. Dus hadden we gemeld dat er twee vegetariers mee zouden komen.
Bij aankomst werd een amuse met vis geserveerd. Vriendelijk zeiden we dat was doorgegeven dat er ook vegetariers waren, en of daar wellicht een aparte amuse voor was. De ober zei 'we hebben alleen een vegetarisch menu, geen amuses hoor!' alsof we een idiote vraag stelden. Toch kwam er opeens een vegetarische amuse: 1 halve olijf en 1 gebakken champignon aan een vork geprikt.
Hierna vroegen we of een bepaalde soep vegetarisch was, aangezien de groentebouillon die bij het vegetarisch menu hoorde een beetje saai was. De andere soep was niet vegetarisch, maar de bospaddestoelen waren wel vegetarisch. Dat als voorgerecht genomen. De bospaddestoelen werden echter geserveerd met grote plakken vlees. Teruggestuurd. 4 minuten later stond er een nieuw gerecht op tafel. De bospaddestoelen kwamen uit de diepvries, dus theoretisch is het mogelijk dat het een heel nieuw gerecht was. Positief was dat er veel knoflook over zat.
Het hoofdgerecht was groenteschotel met risotto. Veel verschillende gebakken groenten, deels uit de diepvries, geserveerd op een rauw blad paksoi met stengel en erbij ongare rijst. Echt heel erg ongaar. En een blad rode sla met vruchtjes uit blik. Gelukkig was er naast de rijst friet, gebakken aardappels en aardappelgratin op tafel gekomen. De gebakken aardappels en aardappelgratin smaakten zwaar naar vleesbouillon. De friet was slap.

En goedkoop is het echt niet. Aan een andere tafel zat een vegetarier die zijn ongare rijst twee keer terug stuurde en toen zonder eten (zijn tafelgenoten waren inmiddels al klaar) en met betaling van de volledige rekening is afgedropen.

Op Texel verwacht ik niet eens veel maar dit was best heel erg.  De Indier Taj Mahal in De Koog schijnt okee te zijn (helaas zat hij vol), dat is misschien een betere keus.  
,,,,فلافل

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Blacklist
« Reactie #234 Gepost op: 11 mei 2006, 08:45:51 »
De Brasserie in de Poelestraat in Groningen. Na twintig minuten gewacht te hebben, kwam er eindelijk iemand vragen of we misschien wat te drinken wilden (goh, zou je denken?). Na weer twintig minuten tot een half uur gewacht te hebben konden we eindelijk onze bestelling doorgeven. Ze hadden niks vegannes op de kaart staan dus gevraagd of ze bij de maaltijdsalade het kaasje konden vervangen door iets van artisjokken ofzo (die stonden bij een ander gerecht op de kaart). Jongen schreef heel veel op, dus ik vermoed dat hij wel begreep wat ik bedoelde.
     Na een half uur nog steeds geen eten, ook de stokbroodjes die besteld waren niet. Omdat een ober op het terras aanspreken onmogelijk was (lees: ze kwamen er gewoon niet), ging iemand naar binnen om te vragen of het stokbrood er misschien een keertje aan kon komen. Daar werd redelijk onbeschoft op gereageerd (hard zuchten en met een blik van 'zeik niet zo'). Toen kwam eindelijk ons brood er aan (wel met kruidenboter, maar zonder de olijventapenade). Nog geen minuut later gevolgd door het eten...
     De maaltijdsalade smaakte nergens naar: nog bijna rauwe stukken champignon, vieze gedroogde tomaatjes en verlepte sla met een vieze dressing (en dat was dus alles, bij vriendin zat er alleen nog wel een geitenkaasje bij). Niks van artisjokken ofzo (nou hoeven ze dat natuurlijk ook niet te doen, maar het was wel zo aardig geweest). Gelukkig was het niet veel. :-X Voor vier man (vier anderen hadden een maaltijdsalade en daar hoorde geen patat bij) een heel klein bakje patat. De salade was dezelfde verlepte salade als in mijn maaltijdsalade. Toen we de rekening kregen bleek ook dat de vier maaltijdsalades geen maaltijdsalades waren (waar we om gevraagd hadden), maar gewone salades (wat denken ze, dat wij om 8 uur 's avonds komen lunchen?).

Dat was eens en nooit weer. (Een meisje had er trouwens wel vaker gegeten en ze zei dat je altijd zo idioot lang moest wachten. De vleeseterts vonden het vlees ook nergens naar smaken.)
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

novo

Re:Blacklist
« Reactie #235 Gepost op: 22 mei 2006, 21:16:14 »

(...) Ni Hao, een nieuw chinees restaurant waar je je groentes kunt laten wokken en een buffet hebt. Bij het buffet kun je alleen de sojablokken en de miniloempias nemen, de rest is alles vlees/vis zelfs geen vegetarische bami of nasi. Je groentes kun je natuurlijk wel laten wokken, maar die worden eerst in een grote pan kokend water gegooid waar ook de rest in wordt gekookt. Dus dat is inmiddels een visbouillon geworden en daarna wordt het in een wok gegooid met een vaag sausje.

Vorig weekend ben ik ook naar een wokrestaurant gegaan (Wok Planet in Waalwijk). Er is daar keuze uit een Chinees buffet, een woktafel en een Japanse woktafel. Bij de woktafel kan je als vegetarier louter groenten en champignons opscheppen. Helaas blijkt inderdaad bij de wok zelf dat de ingredienten worden voorgekookt in een pan met water waar al de hele avond vlees en vis in heeft gekookt. Daarnaast is bij de sauzen niet uit te vinden welke vegetarisch is. Ik vroeg de kok om een saus zonder vis, waarop ik de zoetzure saus kreeg op basis van -zo las ik later-  garnalen! Ik vond het erg onprettig om geen keuze te hebben.
Het enige alternatief is Foe yong Hai en wat miniloempia's van het Chinees buffet...en dan een hele hoop fruit en ijs.
Erg jammer!

Offline renske

  • ****
  • 809
  • Geslacht: Vrouw
    • Zoetekauwen
Re:Blacklist
« Reactie #236 Gepost op: 31 mei 2006, 19:51:09 »
Wij aten vandaag bij 't Tuinfeest aan de Gelderse kade in Amsterdam. En dat was een heeel slecht idee! De ambiance is prima, maar het eten is helemaal niks. Ik at een salade die ontzettend raar was: stoofperen, sla (oude harde stukjes), humus, meloen, komkommer, mango, rode kool, gebakken geitenkaas, pijnboompitten, rode ui en twee stukjes groene asperge. Het smaakte allemaal niet vers en de combinaties waren raar. De frieten smaakten ook helemaal nergens naar. En de prijskwaliteitverhouding was heel ver te zoeken. Jammer!

Miepje Kurk

Re:Blacklist
« Reactie #237 Gepost op: 04 juni 2006, 14:50:54 »
De Veenhoeve - Breukeleveen

Bij reservering had iemand geïnformeerd of er ook voldoende vegetarische gerechten op de menukaart stonden. Hier werd volmondig "Ja!" op geroepen, dus vol goede moed togen we richting De Veenhoeve. Op de menukaart stond echter, afgezien van de desserts dan, geen enkel vegetarisch gerecht.  ??? (Wel kalfswang, ossentong, slakken en ander - in mijn optiek - afgrijselijks).

Vervolgens de bediening aan de mouw getrokken en geklaagd over de liegebeesterij bij reservering. "We kunnen wel iets voor je maken hoor" was de reactie, waarop ik aangaf dat ik daar slechte ervaringen mee heb (omelet...) en dat ik toch graag iets te kiezen heb (als ik wil eten wat de pot schaft ga ik wel naar mijn mama). Aangezien ik de enige vegetariër in het gezelschap was, de tijd doortikte en er toch 'es gegeten moest worden, heb ik noodgedwongen ingestemd met het geïmproviseerde vega-menu.

Het voorgerecht was nog wel aardig (wat groente-tempura, asperges en onbestemd maar niet slecht smakende salade), maar het hoofdgerecht bestond, zoals al verwacht & gevreesd, uit ei, aardappelpuree en spinazie gegratineerd met een laag kaas. Niet echt vies, maar wel zeer oncreatief. Dat is toch eerder een gerecht wat een vleesetende non-keukenprins(es) maakt als 'ie onverwachts een vega-gast te eten krijgt, niet een professionele  :chef: in een prijzig restaurant... De anderen zaten zeer culinair uitziende vis-creaties op te peuzelen, terwijl ik me door een bak aardappelpuree met ei en kaas moest worstelen. Er kon nog geen extra schaaltje sla of groenten van af.

Bovendien werd dit alles geserveerd door een ober die het nodig vond om grapjes te maken in de categorie: De tomaten zijn geen VLEEStomaten hoor  :crying:

Mevrouw Stemband wat heeft u nu geleerd: Voortaan zelf bellen om te vragen of ze echt iets vega-fatsoenlijks serveren en dat niet aan een niet-vega overlaten.

Visje

Re:Blacklist
« Reactie #238 Gepost op: 12 juni 2006, 23:00:59 »
Ik nomineer met liefde De nieuwe Pauw in Leerdam. Vanwege een familiefeestje, gingen we daar met een 18-koppig gezelschap eten. Hartstikke handig natuurlijk, want met een vegetariër en iemand die nogal allergisch is, is het gemiddelde restaurant nogal lastig.

Het idee in dit restaurant is dat je begint met een soepje. Van de drie keuzes was er echter niet één vegetarisch. Ik sloeg de soep dus maar over, maar het was een voorspelling voor de rest van het buffet...

Bij het warme gerechten buffet waren alleen de rijst en de mie vegetarisch. Zelfs door de foe yong hai zat kip! Bij het wokbuffet had ik de keuze uit een hele rits groentes (wat natuurlijk op zich wel positief was), tofu die te lang in het water had liggen weken en sauzen waar niet bij stond wat precies vegetarisch was en wat niet.

Ik heb uiteindelijk nog wel een maaltje bij elkaar kunnen zoeken, maar ik had niet echt veel keuze (of beter gezegd: geen keuzes). Voor mij heeft een restaurant dat pretendeert er voor iedereen te zijn dan bij voorbaat al verloren.
(Daar kwam nog bij dat ook mijn vader klaagde over de kwaliteit van de spullen die waren gebruikt en ook hij vond het niet echt lekker eten).

Anticarne

Re:Blacklist
« Reactie #239 Gepost op: 24 juni 2006, 17:46:01 »
[dierlijk vet] dat zit in alle tortillas, ook die uit de supermarkt.

Is pertinent onwaar. Ik heb de afgelopen 4 jaar voor een grote tortilla multinational gewerkt en ik kan je verzekeren dat de tortillas die daar van de band kwamen (25% van de totale tortillaproductie ter wereld w.o. een aantal bekende merken als Casa Fiesta!) plantaardig (muesli) vet bevat en dat de rest van het recept ook 100% vegetarisch is.
« Laatst bewerkt op: 24 juni 2006, 17:46:32 door Anticarne »