Hier wordt ook zo weinig mogelijk gekookt de laatste dagen. Gisteren volkoren pita's met falafel, gemengde salade en knoflooksaus.
Vandaag pastasalade met 'kip'stukjes, paprika, tomaat, komkommer en ijsbergsla. Die had mijn vriend gisteravond al gemaakt, dus die was lekker koel uit de koelkast.
Morgen kant en klare aardappelsalade met hardgekookt ei, waarschijnlijk met potje doperwtjes en worteltjes, en iets van paprika of zo

. Ik had de eitjes vanochtend al gekookt, ik bewaar ze altijd buiten de koelkast, dus maar wat eerder opgemaakt.