Toggle navigation
Vegatopia Forum
Index
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Vegatopia
Forumregels
Inloggen
Registreren
×
Close
Inloggen
Remember me
Vegatopia Forum
Vegetarisch - voor iedereen
Koken
Wat eten we vandaag?
« vorige
volgende »
Print
Pagina's:
1
...
1302
1303
1304
[
1305
]
Omlaag
Wat eten we vandaag?
26089 Reacties
7784053 Gelezen
0 leden en 84 gasten bekijken dit topic.
Sven
4.251
Geslacht:
Re: Wat eten we vandaag?
«
Reactie #26080 Gepost op:
21 juni 2026, 22:27:33 »
Restje courgette met erwten in tomatensaus van gisteren aangevuld met een restje kikkererwtencurry uit de vriezer. Met daarbij basmatirijst.
Gelogd
Als je echt ontbijt op bed wil, ga je maar in de keuken slapen.
Sam
7.630
Re: Wat eten we vandaag?
«
Reactie #26081 Gepost op:
22 juni 2026, 19:34:25 »
Bloemkool met kaassaus uit de oven, ik had geen zin in aardappelen of pasta erbij, dus alleen lekker veel bloemkool.
Gelogd
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light
meisbaer
6.036
Re: Wat eten we vandaag?
«
Reactie #26082 Gepost op:
22 juni 2026, 22:57:50 »
Couscoussalade met o.a. gele courgette, radijs, komkommer, paprika, tomaatjes, ijsbergsla en feta
Gelogd
Sven
4.251
Geslacht:
Re: Wat eten we vandaag?
«
Reactie #26083 Gepost op:
22 juni 2026, 23:43:58 »
Gekookt zonder pan op het vuur: in de magnetron gestoomde broccoli, instantnoedels (potje met kokend water), pindasaus (waterkoker + magnetron), geraspte wortel.
Gelogd
Als je echt ontbijt op bed wil, ga je maar in de keuken slapen.
Sam
7.630
Re: Wat eten we vandaag?
«
Reactie #26084 Gepost op:
23 juni 2026, 15:53:53 »
Als lunch het restje pastasalade van eergisteren. En nu heb ik trek in pizza… maar dat betekent een uur de oven aan op 280 graden… Nou ja ik ben toch grotendeels beneden (keuken is op de 1e) dus dat moet dan maar
Gelogd
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light
Eelco
Admin
21.498
Geslacht:
Re: Wat eten we vandaag?
«
Reactie #26085 Gepost op:
23 juni 2026, 22:03:28 »
In het buurthuis kookten we uiensoep, gevolgd door nasi goreng, geserveerd met pindasaus, atjar tjampoer, gebakken uitjes en kroepoek. Toe vanille-ijs met chocovlokken en slagroom.
Gistermiddag had ik een
broccolisoep
met chana dahl gemaakt, omdat de broccoli al slap begon te worden. 's Avonds een snelle tomatenrisotto met knoflook, pepertje, salie en prei.
Gelogd
War is peace, freedom is slavery, and ignorance is strength
Sven
4.251
Geslacht:
Re: Wat eten we vandaag?
«
Reactie #26086 Gepost op:
Gisteren
om 07:41:28 »
Koude wrap met bloemkool en aubergine bij My Tannour in Brussel.
Gelogd
Als je echt ontbijt op bed wil, ga je maar in de keuken slapen.
Sam
7.630
Re: Wat eten we vandaag?
«
Reactie #26087 Gepost op:
Gisteren
om 16:25:44 »
Straks een grote bak rauwkost, met chinese kool, wortel, paprika en komkommer, met griekseyoghurtdressing. Later op de avond waarschijnlijk nog iets warms zoals een broodje vegaburger.
Gelogd
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light
Sven
4.251
Geslacht:
Re: Wat eten we vandaag?
«
Reactie #26088 Gepost op:
Gisteren
om 19:58:08 »
Ik was van plan om iets uit de diepvries te halen. Die moet leeg omdat ik een nieuwe wil kopen. Maar rond half 6 kwam iemand van de onderhoudsdienst op kantoor met een flinke mand vegetarische minibroodjes en een paar stukken quiche overgebleven van een afgelopen vergadering. Als het niet meegenomen werd, zou het in afvalbak belanden. Broodjes en koude quiche dus.
«
Laatst bewerkt op:
Gisteren
om 23:23:23 door Sven
»
Gelogd
Als je echt ontbijt op bed wil, ga je maar in de keuken slapen.
Eelco
Admin
21.498
Geslacht:
Re: Wat eten we vandaag?
«
Reactie #26089 Gepost op:
Gisteren
om 20:29:17 »
Spaghetti aglio, olio e peperoncino met erbij een frisse salade van ijsbergsla, bleekselderij, koolrabi, paprika, radijs en witte bonen in een yoghurtdressing.
Gelogd
War is peace, freedom is slavery, and ignorance is strength
Print
Pagina's:
1
...
1302
1303
1304
[
1305
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Vegatopia Forum
Vegetarisch - voor iedereen
Koken
Wat eten we vandaag?